Viral di Youtube, Video Gadis Sebut Tak Suka Lelaki Bermata Sipit Ini Tuai Kecaman Netizen!

0
636
Share on Facebook
Tweet on Twitter
Youtube
Copyright ©Youtube

Viral di Youtube, Video Gadis Sebut Tak Suka Lelaki Bermata Sipit Ini Tuai Kecaman Netizen!

Lensaremaja.com – Dalam beberapa waktu ini, sebuah video yang telah diunggah di Youtube telah viral di media sosial kalangan orang Malaysia. Dalam rekaman tersebut telah memperilhatkan seorang wanita yang telah menyatakan sebuah pengakuan.

Telebih wanita ini telah melakukan unggahan dua video di Youtube dengan pengakuan yang sama, yaitu dia mengatakan kalau tidak sudah dengan lelaki yang memiliki mata sipit. Dalam video pertama yang dilakukan gadistersebut terlihat memakai baju hitam dan berada di ruangan.

Tak lema setelah diunggah di Youtube, apa yang menjadi pengakuan dari gadis tersebut telah mengajadi viral. Seperti halnya yang telah dimuat di situs Mynewshub.cc pada Minggu (16/4/17), dia berkata:

“Ok hai, I nak bagi tahu kenapa I tak suka lelaki mata sepet sebab… I tak suka sebab mata dia susah nak buka, rimas I tengok, rimas gila I tengok.

“Mungkin mak dia m*** dengan cina tapi padahal dia keturunan mata besar,” ucap gadis tersebut.

“Tengok mata I ni, mata I besar… so i don’t like mata sepet ok..oh my God, kenapa lah mata sepet,” sambungnya.

Youtube.
Copyright ©Youtube.

Dalam video unggahannya kedua, gadis tersebut telah mengutarakan pernyataannya yang hampir sama dengan video sebelumnya yang sudah mendapatkan respon dari netizen.

Akan tetapi, pada tampilan di video Youtube tersebut gadis itu tampak berbeda dengan sebelumnya. dia yang telah memakai pakaian bermotif seperti layaknya sedang berada di tempat umum.

Dalam unggahan video kedua tersebut, gadis ini mengungkapkan sebuah pernyataan yang hampir sama intinye dengan video yang telah diunggah di Youtube sebelumnya.

“Aku tak paham kenapa lelaki mata sepet ni oeii…Tak suka dia, tak suka dia, tak suka dia laki mata sepet”. Ucapnya.

Melihat adanya video Youtube dari gadis ini, banyak dari netizen yang telah mengecamnya. Banyak dari kecaman yang telah diberikan kalau netizen berangapan penyataan gadis tersebut adalah sebuah penghinaan.

“Aku keturunan cina so mata family aku semua sepet, tak baik tau cik adik buat macam ni, jangan sesekali nak hina mata orang sepet ye.” Kata Manakal Nurmatin.

“Aku tak suka perempuan cam nampak tali bra..kalau kawen cam ni bertimbun dosa aku nanti. Gunakan la muka yang secantik itu dengan penuh kebaikan bukan menghina orang cam tu,” sambung komentar dari Naim Adnan.

baca juga :

Beredar di Youtube Video Chat Mesum Dengan Sandiaga Uno, Ini Tanggapan Manajer Marcella Zalianty!

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY